Postup při reklamaci

Reklamace

 Co musí reklamace obsahovat:

  • Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady.
  • Kompletní výrobek reklamace
  • Relevantní dokumenty prokazující zakoupení produktu u spol. SC com s.r.o. (např. záruční list nebo daňový doklad)
  • Zpáteční adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Jak postupovat:

  • K dispozici je reklamační formulář ke stažení - patička webu nebo vadu uvést v průvodním dopise, který bude obsahovat popis viz výše
  • Odeslat reklamované zboží na níže uvedenou adresu

Doporučujeme zasílat balíkem doporučeně. Potvrzení od kurýrní služby si prosím uschovejte jako doklad, prokazující zaslání zboží k reklamaci. Vhodné je si také zboží pojistit.

Adresa pro zaslání reklamace:

SC com s.r.o.

Tovární 589/3

709 00, Ostrava - Mariánské Hory

Česká republika